Zaloguj się

REKLAMA NA PORTALU FINLAB

Zapewne dążysz do tego, aby Twoja reklama była jak najbardziej efektywna.

Portal księgowy Finlab dociera bezpośrednio do osób zainteresowanych tematyką rachunkowości oraz podatków. Podstawowymi atutami Portalu są bezpłatne, ale profesjonalnie przygotowane, wartościowe e-szkolenia w nowoczesnej formie multimedialnej.

reklama

Nasze doświadczenia wskazują, że użytkownicy polskiego internetu poszukują w nim przede wszystkim bezpłatnych treści, przy ogólnej tendencji rynkowej zmierzającej w przeciwnym kierunku tj. wprowadzania odpłatności.

Polecamy kampanie Public Relations doradcom podatkowym, firmom świadczącym usługi księgowe, audytorom i nie tylko.

public_relations

Telefon kontaktowy
513 292 776

Nasze formy reklamowe to m.in.:

Banery reklamowe

Korzyści – banery  zamieszczone na Portalu pozwalają na wyświetlenie reklamy nawet, gdy użytkownicy korzystają z programów blokujących w przeglądarkach internetowych

Komentarze w module Aktualności

Korzyści – doskonała forma PR, daje możliwość bezpośredniego kliknięcia w plik graficzny kierujący bezpośrednio na stronę internetową eksperta, co przekłada się także na obecność w wyszukiwarkach internetowych

Reklama w treści e-szkolenia

Pliki graficzne (także Flash), wideo, dźwiękowe etc. – są umieszczane na początku i na końcu e-szkolenia bez możliwości ich pominięcia – czas trwania do 15 sekund

Korzyści – możliwość prezentacji grafiki, wideo, dźwięku, linków do strony, logo etc.

Prezentacja logo – jako stały element okna programu wyświetlającego treść e-szkolenia (możliwe także jako opcja dodatkowa przy zakupie prezentacji plików graficznych w e-szkoleniu)

Korzyści – Logo jest wyświetlane przez cały czas korzystania z e-szkolenia

Komentarz wideo – włączenie komentarza wideo eksperta do treści prezentowanych w e-szkoleniu

Korzyści – doskonała forma PR dla Twojej firmy

Komentarz (nagranie dźwiękowe) – włączenie komentarza dźwiękowego eksperta do treści prezentowanych w e-szkoleniu

Korzyści – doskonała forma PR dla Twojej firmy

Sponsoring e-szkolenia – dowolne formy reklamowe spośród powyższych na stałe umieszczone w e-szkoleniach

Reklama w Newsletterze Finlab – do uzgodnienia

Indywidualnie uzgodnione kampanie reklamowe